X

Waarom beebox

X

Nieuwsbrief

wat is deze week jouw favoriete recept?
X

Inloggen

wachtwoord vergeten?


Maak gratis een account aan

wij helpen je met een groene en gezonde leefstijl
X

Account aanmaken

antioxidanten uit tomaten bevorderen je geheugen
X

Wachtwoord vergeten?

Geen probleem. We sturen je graag een link om hem opnieuw in te stellen.


Maak gratis een account aan

Veelgestelde vragen

Welkom op de FAQ pagina van beebox. Hier kun je veelgestelde vragen vinden met de bijbehorende antwoorden. Heb je na het lezen van deze pagina toch nog vragen? Neem dan contact op met de beebox ondernemer van jouw regio of via info@beebox.nl.

  • OVER BEEBOX
  • PRAKTISCHE INFORMATIE
  • OVER DE BOXEN
  • SERVICE
  • BEDENKTIJD
Waar staat beebox voor?

Beebox is een thuisbezorgservice voor Nederlandse biologische producten, mede opgezet door boeren. Wekelijks stelt beebox verrassende, diverse en seizoensgebonden boxen samen. Als klant van beebox krijg je de beebox wekelijks thuisbezorgd, compleet voorzien van recepten en uitgebreide informatie over de producten en de leveranciers.

De belangrijkste uitgangpunten van beebox zijn:

  • Eerlijke prijs voor de boer
  • 100% van eigen bodem
  • Biologisch gecertificeerd
  • Altijd goedkoper dan de supermarkt

Beebox heeft een duidelijke en transparante visie, je kunt hier meer over lezen op deze pagina.

Wat houdt een beebox abonnement in?

Door een abonnement op de beebox te nemen geniet je iedere week van heerlijke verse biologische producten die rechtstreeks van onze boeren door onze beebox ondernemers bij jou thuis worden bezorgd in een box (de beebox!).

Zo eet je gezond, verantwoord en wordt je in alle gemakken voorzien. Je hoeft je geen zorgen meer te maken over hoe je producten moet bereiden of wat voor gerecht je er mee moet maken. Beebox helpt je iedere week op weg met makkelijke en lekkere recepten! Heel gemakkelijk, daar houden we van.

Zijn alle ingrediënten biologisch?

Beebox is officieel biologisch gecertificeerd. Daarnaast zijn alle producten altijd afkomstig uit Nederland.

Hoe kan ik beebox ondernemer worden?

Beebox is een franchiseconcept en zoekt betrokken consumenten die interesse hebben om beebox ondernemer te worden. Wil jij het verschil maken in een eigen rayon? Dan is beebox wellicht wat voor jou! Neem contact met ons op via ondernemen@beebox.nl.

Waar komen de producten vandaan?

De producten uit de box komen van verschillende boeren in Nederland. Via deze pagina ‘inhoud beebox’ kun je zien welke producten bij welke boer vandaan komen.

Waaruit bestaat de coöperatie beebox?

Beebox streeft naar een herstelde balans in de voedselketen waarin de belangrijkste spelers, de boeren en burgers, het voor het zeggen hebben. Een voedselketen waarin de Nederlandse biodiversiteit volop wordt gebruikt, boeren eerlijke prijzen voor hun waar krijgen en consumenten kunnen genieten van super verse en gezonde seizoensproducten uit Nederland. Onze coöperatie bestaat dan ook uit boeren, burgers en business, die ieder evenveel zetels hebben binnen het bestuur.

Uit welke boxen kan ik kiezen?

Beebox is er in 4 varianten om zo voor iedereen een passende box te kunnen bieden. Klik hier om naar een handige overzichtspagina te gaan waar je de boxen kunt vergelijken.

Is er ook een vegetarische box?

Ja, de BOX Leefstijl - Bio Vegetarisch is geschikt voor mensen die een vegetarische leefstijl volgen. Klik hier om naar de overzichtspagina te gaan en deze box te bekijken.

Wat zit er in mijn beebox?

Bij iedere box kun je onderin de pagina bij het tabje "inhoud box" een voorbeeld inhoud van die box zien. Wil je meerdere weken terugkijken? Klik dan hier.

Kan ik eenmalig een proefbox ontvangen?

De beebox ervaring krijg je het best door minimaal 4 weken uit te proberen. Bevalt het niet, dan ben je na afname van 2 boxen vrij om je abonnement op te zeggen, je kunt dit met de beebox ondernemer van jouw regio afstemmen.

Waar kan ik de prijs van deze boxen vinden?

Klik op een van de onderstaande links om de prijzen te zien.

Prijs BOX Extra

Prijs BOX Eenpersoons

Prijs BOX Maaltijden

Prijs BOX Koolhydraatarm

Prijs BOX Vegetarisch

Kan ik zelf zien wat voor box ik heb besteld?

Nadat je een bestelling geplaatst hebt wordt er automatisch een bevestigingsmail gestuurd naar jouw emailadres, hierin kun je alle informatie terugvinden over jouw bestelling en wie de beebox ondernemer van jouw regio is.

Van welke acties kan ik gebruik maken?

Beebox houdt regelmatig leuke acties. Houdt onze social media en onze nieuwsbrief dus goed in de gaten!

Kan ik de beebox zelf samenstellen?

De beebox is er in verschillende varianten en voor diverse doelgroepen. Het is helaas niet mogelijk om een op maat gevulde beebox te ontvangen. Op deze manier blijft de box betaalbaar en kan iedereen er van genieten. Klik hier voor een handig overzicht van alle boxen. 

Waar kan ik mijn recepten vinden?

Via de pagina "inhoud beebox" kun je in een oogopslag zien welke recepten er voor jouw box zijn en ook wat er allemaal in jouw box zit. Klik hier om naar de "inhoud beebox" pagina te gaan.

Hoe kan ik betalen?

De eerste twee boxen betaal je vooraf via iDeal. Daarna betaal je gewoon per box (via automatische incasso). Gaat er iets mis tijdens het betalen via iDeal? Geen probleem. Probeer het nog een keer of kies voor betaling via eenmalige incasso.

Op welke dag wordt de beebox geleverd?

Op onze "zo werkt beebox" pagina kun je in stap 2 precies zien op welke dag(en) er in jouw regio bezorgd wordt. Klik hier om de pagina te bekijken.

Waar wordt de beebox geleverd?

Beebox levert overal in Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden. Zeker weten of we bij jou leveren? Vul op onze "zo werkt beebox" pagina je postcode in en zie meteen of je de beebox kunt ontvangen.

Kan ik mijn abonnement pauzeren?

Ga je op vakantie en wil je tijdelijk je box pauzeren? Geen probleem! Je kunt dit gemakkelijk regelen via de Mijn Beebox omgeving waar iedere abonnee standaard toegang toe heeft. Let op, geef het wel uiterlijk op de woensdag voorafgaand aan de levering van de daaropvolgende week door in verband met het plaatsen van onze bestellingen op de donderdag.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Geen probleem, wanneer je niet thuis bent als de beebox wordt aangeboden dan laat onze bezorger een kaartje achter met daarop de informatie wat er met deze bestelling gedaan is. De box kan bijvoorbeeld bij de buren afgeleverd worden of in de tuin of schuur achter gelaten worden.

Hoe zit het met bezorgkosten?

Onze beebox ondernemers zorgen voor de perfecte bezorging. Je hoeft hiervoor geen extra bezorgkosten te betalen. De prijs die je op op de website vindt is dus ook écht de prijs die je betaalt. Lekker duidelijk dus!

Kan ik aangeven hoelaat ik mijn beebox wil ontvangen?

Je beebox wordt wekelijks door onze beebox ondernemers bij je thuisbezorgd. Je kunt contact met hem/haar opnemen om de mogelijkheden te bespreken om de beebox op een bepaald tijdstip te leveren.

Kan ik de beebox op een ander adres laten bezorgen?

Het is mogelijk om een ander adres op te geven voor je bezorging, je kunt dit afstemmen met de beebox ondernemer van jouw regio. Klik hier om te zien wie jouw beebox ondernemer is.

Kan ik de beebox ook om de week ontvangen?

De beebox ervaring krijg je het best door ons minimaal 4 keer uit te proberen. Besluit je dat je de beebox om de week wil ontvangen, neem dan contact op met jouw beebox ondernemer om de mogelijkheden te bespreken.

Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?

Je kunt onze algemene voorwaarden gemakkelijk vinden via de pagina www.beebox.nl/algemenevoorwaarden.

Welke producten moet ik zelf toevoegen?

Wekelijks ontvang je jouw beebox met heerlijke seizoensproducten! Hiermee ga jij heerlijk koken. Sommige basis ingrediënten uit onze beebox recepten heb je waarschijnlijk thuis al op voorraad. Deze basis ingrediënten worden niet meegeleverd in je box, maar zijn wel goed om in huis te hebben.

Om je op weg te helpen hebben we een lijstje gemaakt van ingrediënten die regelmatig nodig zijn bij het bereiden van de beebox recepten. Klik hier om het lijstje te zien.

Tot wanneer kan ik een bestelling wijzigen?

Je kunt je bestelling altijd wijzigen bij beebox. We houden van flexibiliteit. Je kunt dit daarom gemakkelijk regelen in jouw persoonlijke Mijn Beebox omgeving.

Let op, geef het wel uiterlijk op de woensdag voorafgaand aan de levering van de daaropvolgende week door in verband met het plaatsen van onze bestellingen op de donderdag.

Hoe bereik ik de klantenservice?

Als je beebox klant bent dan kun je ons bereiken door een mail te sturen aan de beebox ondernemer van jouw regio.

Ik wil graag van box-type wisselen, kan dit?

Het is mogelijk om te switchen naar een andere box. Je kunt dit zelf heel gemakkelijk en snel regelen via jouw persoonlijke Mijn Beebox omgeving.

Ik wil mijn box cadeau doen, kan dat?

Bespreek de mogelijkheden door contact op te nemen met de beebox ondernemer van jouw regio.

Wanneer komen nieuwe recepten online op jullie website?

Minimaal 3 dagen voor de levering van jouw box worden de recepten op onze website getoond. Klik hier om naar de recepten te gaan.

Kan ik de nieuwsbrief ook op een ander mailadres krijgen?

Je kunt de nieuwsbrief makkelijk op een ander mailadres laten binnenkomen door deze in te vullen via deze link.

Wat doe ik met de koelzakjes van het vlees?

Beebox houdt van recyclen! Geef het koelzakje mét het koelelement daarom mee terug aan de bezorger met de volgende levering.

 

 

Wat doe ik met de lege sapflessen?

Beebox houdt van recyclen! Gooi de lege sapflessen altijd in een glasbak.

Wat moet ik doen met mijn lege beebox?

Beebox houdt van recyclen! Geef je lege beebox daarom mee terug aan de bezorger met de volgende levering.

Ik heb een vraag, idee of suggestie.

Beebox staat altijd open voor vragen, leuke ideeën of suggesties. Je kunt deze doorgeven aan de beebox ondernemer van jouw regio.

 

Ik heb een klacht.

We streven naar een zo goed mogelijk product. Mocht er onverhoopt toch iets niet naar wens zijn stuur dan een mail naar de beebox ondernemer van jouw regio, dan lossen we het op een passende manier met je op.

Kan ik gebruik maken van mijn herroepingsrecht?

Ja, je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen vanaf de levering van je eerste box, zonder opgave van redenen je abonnement te herroepen. Je betaalt dan enkel voor de gedurende deze 14 dagen reeds geleverde box(en). De geleverde oranje krat blijft in alle gevallen eigendom van beebox en dient bij herroeping geretourneerd te worden.

Voor het herroepen van je overeenkomst kun je gebruik maken van het modelformulier wat te vinden is in Bijlage I van de Algemene Voorwaarden of door het modelformulier in pdf te downloaden. Nog beter is om gelijk even contact op te nemen met jouw contactpersoon.

Bij herroeping van het product zal de terugbetaling van vooruitbetaalde leveringen binnen 14 dagen plaatsvinden.

Ik wil mijn abonnement opzeggen, hoe kan ik dit doen?

Vanaf het moment van de eerste levering van jouw beebox heb je 14 dagen bedenktijd. Daarna kun je op ieder gewenst moment je abonnement opzeggen. De opzegging moet dan uiterlijk op woensdag, een week voorafgaand aan de eerstvolgende geplande levering, doorgegeven zijn aan jouw beebox contactpersoon.  

Je kunt je opzegging eenvoudig doorgeven via jouw Mijn Beebox omgeving. Hierna zal jouw ondernemer contact opnemen voor afspraken omtrent de laastste levering. Uiteraard ontvang je een bevestiging hiervan.

Kan ik mijn beebox terugsturen?

Wordt de beebox bij je bezorgd dan kun je de producten uit de box niet retour sturen. De oranje krat blijft in alle gevallen eigendom van beebox en dient bij herroeping geretourneerd te worden aan beebox.

Adres beebox:
beebox
Graaf van Lynden van Sandenburgweg 6
3945PB Cothen

Geen zoekresultaten gevonden!